1

Téma: Kamera

Dala jsem k opravě kameru. Před převzetím zakázky v srvisu kameru prozkoumali a stanovili závadu a uvedli predbeznou cenu 3.000 Kč. Do tydne mi telef.oznámili, že kameru lze opravit pouze za 10.000 (závada vážnější). S touto cenou jsem nesouhlasila (nová stojí stejně), a tak mi sdělili, ať si kameru vyzvednu. Což jsem dnes učinila a servis po mě požadoval 540 Kč za zjištění závady. Toto jsem pro nepřiměřenost (18% z ceny opravy, kterou neudělali) odmítla. Kameru mi nevydali. Odmítli o daném kroku také udělat písemný zápis, odmítli sdělit i svá jména. Nutno podoktnout, že na "Potvrzení o převzetí zakázky" je uvedeno: "Opravit nebo zjistit cenu opravy." - s čím argumentují - nicméně jsem na skutečnost, že ikdyž neopraví - zaplatím proto, že přístroj rozebrali a dali dohromady, nebyla upozorněna, stejně jako na výši ceny za tuto činnost (pokud neakceptuji navýšenou cenu). V krajním případě by pak mohli podle textu požadovat původní 3.000 za stanovení ceny opravy, což je absurdní. Prosím laskavě o Vaši pomoc.

2

Re: Kamera

Dle mého názoru, pokud v servisu není na viditelném místě ceník prací s uvedení ceny za zjištění závady a na tuto cenu jste nebyla upozorněna při předávání kamery do opravy, je chyba na straně servisu.
Navíc při opravách kamer se dá s velkou pravděpodobností předpokládat, že k navýšení nad retabilní cenu může dojít.
Cena za zjištění ceny opravy u kamery není přemrštěná.